Damska aktówka biurowa ze skóry naturalnej licowej w kolorze brązowym. Klasyczny fason teczki pomieści format A4, sprawdzi się w pracy biurowej. Wewnątrz znajdują się dwie komory dzielone przegrodą zapinaną na suwak, na zewnątrz frontowa kieszeń zapinana na magnesowe zatrzaski. Z tyłu umieszczono kieszeń na suwak, dodatkowo torba posiada odpinany, skórzany pasek z naramiennikiem. Charakterystyka Producent: Paolo Peruzzi Model: N05-BR Materiał: skóra naturalna licowa Kolor: brązowy Zapięcie: suwak Uchwyt: do dłoni oraz regulowany pasek na ramię Ilość komór: 2 Ilość kieszeni: 3 Miejsce na telefon: nie Mieści A4: tak Wymiary Wysokość: 30 cm Szerokość: 40 cm Głębokość: 10 cm Waga: 1,06 kg Długość paska z karabińczykiem: 110 cm Wysokość rączek: 10 cm
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.