Paolo Peruzzi poleca ten zestaw jako podarunek dla wyjątkowej kobiety Klasyczny model saszetki damskiej T-36 w kolorze czarnym z orientalnym motywem na froncie. Pakowna komora główna pomieści najważniejsze przedmioty, które powinnaś mieć zawsze pod ręką – portfel, smartphone czy dokumenty. Dzięki regulowanemu paskowi możesz dopasować nerkę do swoich preferencji i nosić ją tak, jak lubisz - na ramię, na skos i na pas. Charakterystyka saszetki T-36-G Model: T-36-GProducent: Paolo PeruzziMateriał: skóra naturalnaKolor: czarny Zapięcie: metalowy suwakUchwyt: regulowany pasekIlość komór: 1Ilość kieszeni: 2Miejsce na telefon: takMieści A4: nie Wymiary: Wysokość: 17,5 cmSzerokość: 26,5 cm (mierzone u góry)Głębokość: ok. 7 cmDługość paska: max. 135 cm
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.